marasl 14 haftalık gebeyim sürekli hafif hafif kaşık ağrı var. Dr kanama alanı gördü ilaç verdi. Onlar geçti. Birde bebeğin eşi rahim ağzının üstündeymiş.Bu ağrılar neyle alakalı .