alpinannesii benim ilk doğumum suni sancı ile 5 saat sürdü 2.si kendi sancımla 1 saat anca sürdü açılma daha hızlı oluyor 2.doğumda sadece doğum sonrası biraz daha zor olmuştu ağrılarım devam etmişti bi iki gün daha doğurmamış gibi şimdi 3.ye hamileyim sezaryen olmasın da kaç saat sürerse sürsün diye dua ediyorum çünkü ben sezaryenden hep daha çok korkmuşumdur