Arkadaşlar merhaba bugün rahim filmi çektirdim tüplerim tıkalı hatta birbirine yapışık olduğunu söyledi doktor verilen ilaç sonrası açıldı çok şükür. Fakat aklıma bir şey takılıyor. 7 günlük bir antibiyotik kullanmam gerekiyor. Doktor bu sürede dikkatli olmamız gerektiğini söyledi antibiyotik kullandıığım için. Ama benim bu süre zarfında yumurtlama günüm geçmiş oluyor. Bu ay yumurtlamayı kaçırmış oluyorum. Değerlendiremiyorum bu ayı. Acaba başına böyle bir durum gelen var mı? İlaç kullanımına dair doktoru farklı bir şey söyleyip hamile kalan oldu mu?