Bir komşumun kızı yaklaşık 1 haftadır ateş ve kusma yaşıyordu 3 yaşında, kaç kere hastaneye gittiler serum ilaç verip grip deyip yolladılar geçmeyince ateş döngüsü tekrar farklı farklı yerlere göturerek sonunda buldular apandisti patlamış yaklaşık 10 gün olabılır demişler ameliyata sokmuşlar biraz geç kalsa ölebilirmiş , doktor uyarmış düşmeyen ateş kusma bisey yememe huzursuzluk Muş belirtisi enfeksiyon yayılıyormuş vücuda aynı grip gibi