cdss Kızlar 1 hafta oldu dikiş yerimden çok çatlaklarımın olduğu yer açıyor eşofman lastiği vs değince acıtıyor normal mi , nasıl acısını geçirebilirim
anneyim01 cdss canım yenisin İçin yara Norml zamnla gecer Sıkan bişey giyme Bebeğinde hayırlı olsun Ömrü uzun olsun ☺️