aysuuuuu_ Kan testim pozitif çıktıktan sonra doktora gittim beta 543 ken kese gözükmedi bu normal mi 5 gün sonra beta 4103 e çıktı tekrar doktora gitmedim 2 hafta sonra gelin dedi ama bekleyemiyorum
queenanne1 aysuuuuu_ daha kese oluşmamış nasıl görsün🫠 görürsünüz inşaallah güzel düşünün 🙏🏻 ben 7+2 de görmüştüm
baharbahce27 aysuuuuu_ aynı şeyi bende yaşadım, kaygını alıyorum. Benimde kese ve kalp atışı geç görüldü. Sabırla ve dua işe bekle
Busranur_mnts aysuuuuu_ normal canım benim beta 2 binken vajinalde göremedim 4 binde küçük şekilde görünürdü sabırla beklemek lazım ben 6+2de gördüm keseyi
Sultanaksu Bende 6+5 te gittim görülmedi 10 gün sonra gel dedi ama ben 7+3 te yani pazartesi günü tekrar gideceğim. Bende stres yaptım ama 8 9. Haftaya kadar normal bir durum canını sıkma
aysuuuuu_ Sultanaksu teşekkür ederim ilk hamileliğim gittiğim doktor da içimi rahatlatmadı o yüzden biraz kafam takıldı korkuyorum açıkçası
Sweetie_Little_Jean bu günlerde her şey çok bilinmez bir şey olursa çok üzülmeyin diye de doktor içinizi rahatlatmıyor. ilk bir kaç ay aşırı sevinmeden kontrollü gitmek gerekiyor, tüm süreciniz hayırla geçsin inşallah