Elisa0110 çok normal bence artık anneliğin bir parçası bu kaygılar bende de çok var doktorun bir lafıyla üç gün kendime gelemedim zamanında ama zamanla daha güzel oluyor şimdi mesela 35+5 haftalığım doğumdan, sonrasından her şeyden korkuyorum endişeliyim ama anda kalmaya çalışıyorum her şeyin güzel olacağına dair inancımı kaybetmiyorum ileride bugünleri gülerek hatırlayacağımı biliyorum siz de bilin akışa bırakın su akar yolunu bulur her şeyin bir oluru var