mervebzk 15 inde olmam gerekiyordu benim de ama hala olmadım. 2-11 aralık arası soğan suyu içtim günde bi kere, normalde regli düzenler geciktirmez diyolar ama sanırım benimkini geciktirdi. Test yaptım negatif çıktı. Bu ay regl gecikmesi yaşayan çok kişi var postlarda gördüğüm kadarıyla. Ne olacak bilmiyorum döngüm düzenki bi de hayatta hiç bu kadar gecikmem olmazdı