Kızlar ilk doğumumda hastane bana 15 dakika uzaklıktaydı sancım 5 dakikada bir olmasına rağmen eve gönderilmiştim 3 dakikaya düşünce tekrar gitmiştim. Şimdi taşındım 2. Doğumum olucak ama hastane bana 45 dakika uzaklıkta sancım başlayınca ne zaman hastaneye gitmeliyim bilemiyorum ya var mı bilen önerisi olan yaşayan eden 🥹🥰