tatliheyacan Annelik iç güdüsü ve o his doğduktan sonrada geçmiyor. Acaba yetebiliyor muyum, acaba bugün yeterince ilgilendim mi, bugün biraz sesimi yükselttim ama sonra üzüldüm vs daha da uzar gider bu liste. Hep derim annelik ömğr boyu vicdan azabı çekmektir. Ona yaptığın bütün iyi şeyleri unutup gün içinde bir kere bağırsan gece boyu neden bağırdım diye vicdan azabı çekersin 😌