Selamlarr, her zaman kimsede olmayan isimler ilgimi çekmiştir. Aslında senelerdir oğlum ya da kızım olsa ismi şudur dediğim belli isimler var. Şimdi 30 haftalık hamileyim, oğlum olacak. Adını da Göktürk Deniz koyalım dedim. (deniz ismi olmazsa olmaz çocukluk hayalim) ama sanki bu sene herkes Göktuğ Göktürk koymuş gibi geliyor bana. Ne düşünüyorsunuz? Öztürkçe güzel isimler arıyorum ama Alparslan Metehan da gibi isimler de çok tarzım değil. Burak Deniz örneğin beğendiğim bir isim, Deniz Kağan aynı şekilde ama onlara da eşim bir tık uzak. Sizin varsa önerileriniz alabilirim :)))))