aycabrk06 Kızlaar merhaba 16 haftalik hamileyim persembe günü kız bebeğimin olacağını ögrendim isim olarak önerilerinize açığım
buketcakmak Ben de 17 haftalık hamileyim geçen hafta öğrendim kızımızın olacağını🌸 biz Beren düşünüyoruz hem öztürkçe hem de anlamı güzel olduğundan💗 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰
gormez Benim de inşallah kızım olacak isim Melike beğendim ama kayınvalidem ve görümcem dalga geçiyor eski isim diye sinir oldum