Nişanın sarımsı renkte gelebılecegıde soylenıyor ama ılk hamılelıkte dogum hemen baslamıyor benım annem cok pımpırıklı oldugu ıcın kırk haftadan sonra doktor dogumu baslatmak ıcın elıyle uyarı vermıstı eve geldıgımde kan lekesı gorunce annem hemem gıt senın dogumun baslar demıstı o zamam cok tecrubesız ve genctım gıttım uc gun sonra dogurdum🤦🏻♀️ nısandan sonra dogum hemen baslamıyor kac haftalıksınız bılmıyorum ama som rötuşları yapın bırkac gune ınsallah saglıcakla kavusun bebegınıze