Kızlar lekelenme yaşadığım için eğitim araştırma hastanesine gittim. Hem spekulumla rahim ağzıma bakıldı canım çok acıdı ( bilmeyen için plastik bir aletle rahim ağzını açıp bakıyor) hem de alttan muayene yapıldı. Çok şükür bebeğim iyi. Rahim ağzında hassaslık gördü leke ondan gelmiş olabilir dedi. Kanama alanı vs yok çünkü. Ama bu spekulumdan sonra lekelenme başlar dedi ve başladı da. Moralim çok bozuldu minicik lekelenme için gittim daha da leke geliyor bu işlem yüzünden. Bu bebeğime zarar verir mi çok korkuyorum bunu gebelikte yaptıran var mı