nuriyegcl bana doktorum sana tek bir tavsiyem var dedi ilk günden emzik ver dedi hem ani bebek ölümünden koruyor dedi hem de zorlanmazsın ben vermedim sonra da kabul etmedi çok zorlandım dedi zaten 2 saatte 1 emzirirceksin aç kalma gibi bir durum olmayacak dedi ebeden çıkartmaya çalışacak dedi sen yine de ver dedi zaten senin kokunu da tanıyor dedi