Zyazc61 gebeliğimi öğrendiğimde tüm testleri yaptırıp dr uma gitmiştim. Tsh 2.98 çıkmış hemen ilaç başladık 25 mg lık yarım olarak kullanıyorum geçenlerde kontrol için tekrar tahlil yaptırdım 0,90 a düşmüş aynen devam ediyorum ilaca. İlk gebeliğimde böyle bir sorunum olmamıştı ama 2.de oldu 25 lik tam hap içiyordum 3.de yine çıktı ama bu kez yarım verdi dr um işe de yaramış doğum sonrası düzene biniyor değerlerim. Mutlaka dr unuza görünün o ilaç yazar ayrıca her ay tahlil yaptırıp süreci de kontrol edin