sugunes bence yok ama ihtimal olarak biraz daha yüksek. umarım öyle bir şey ile karşılaşmayız. bende 79la hamile kaldım şuan 18 haftayım 82 kg olmuşum. açlık şekerim 90 çıktı sanırım sınırlardayım o yüzden biraz tırsıyorum. birde doktorum plasentan biraz kalın dedi şekerden olabilir diye okudum ama emin değilim