Kızlar ilk 12 hafta tek folik asit kullandım
12 haftadan sonra decavit ve gyno Ferro sanol kullanıyorum 18. Haftadan sonra magnezyum da eklendi benim merak ettiğim folik asit miktarı fazla mı sizce toplam 1300 mcg oluyor günlük alımda ama baktığımda da genelde gebelere bu ikili kullanılıyor bu şekilde kullanan var mı benim gibi