Merhabalar 6+5 haftalık hamileyim lekelenme gördüm akıntı yok silince sadece lekelenme doktora gittim benden kan aldı beta değerim 15000.00 çıktı doktor haftama göre beta değerim çok yüksekmiş dış gebelik veya çoğul gebelik olabilir dedi ultrasonla bakılması lazım dedi acile gittiğim için ultrason yoktu şuan progestan verdi düşük riskine karşı ama tek korkum dış gebelik olması İnşallah yoktur pazartesi randevu aldım ama sizlerdende böyle bişey yaşayan oldumu çok korkuyorum lütfen beni aydınlatın çok üzgünüm sevinemiyorum bile moralim çok bozuk😥