Ygmr- 30 haftalık gebeyim 3 gündür göğüs ucumda ağrı yanma var zaten göğüs ucum sarı kabuklanmıştı bir kaç aydır şimidide ağrı yanma var ne kullanabilirim acaba bu durumu yaşayan var mı 😢
nursenasu27 Ygmr- tahinin üstünde kalan yağınıda kullanabilirsin evinde varsa en ulaşılabilir o tabi onarıcı kremlerle de desteklemek şart veya bi doktor ilerlememesi adına
nadisss_50 Ygmr- bende aynı durumdan müzdariptim çok krem gördüm pahalısından ucuzuna bir hafta önce ty dan wer baby marka göğüs ucu kremi aldım düzenli hergün sürmeme rağmen çatlaklık gitti acısı hafifledi denemeni tavsiye ederim
papatyakokulugece Ygmr- bu durumu her yeni doğum yapan kadın yaşar zeytinyağı sür her emzirme sonrası
happymommmfy Lansinoh mor bi gögüs ucu kremi var herkes onu doğuma iki ay kala kullanın diyorlar onu tavsiye ederim gün içerisinde de havalandırmaya ve zeytin yağı ile yağlabilirsin
alprn happymommmfy hiç iyi değil bilmiyorum ben mi sadece memnun değilim ama beğenmedim o markayı kantoron yağı daha iyi bence