minikcivciv89 yani ben kendime aldıklarım tam kendi bedenimi alıyordum ve memnun kalıyorum hem fiyatları uygun hemde beğenerek alıyordum ama bebek kıyafeti olunca bende sepete eklediğim şeyler var ama dediğim gibi henüz almadım kalıp olarak bebekte nasıl olur bilemiyorum bende kararsız kalıyorum ☺️