rmys568 Salı günü 50 gr şeker yüklemesi olacağım doktorum öncesinde tiroid ilacını içip gelebilirsin diyor ama burada su bile içmeyin yazanları çok okudum kafam karıstı sonucum etkilenir mi acaba ya
melteW rmys568 ben de troid ilacı kullanıyorum şeker testi olucağı gün almadım bir sıkıntı da çıkmadı çok şükür
rmys568 iloss70 yani glikozdan sonra 1 saat mecbur bekleyeceğim kan verdikten sonra da içebilirim diye düsündüm ama emin değilim🥹
rmys568 birthecene doktor da alabilirsin dedi ama burada okudugum su bile içmeyin yorumları ürküttü su icmekte de sorun yok diye biliyorum alacağım sanırım gitmeden bikac saat önce
rmys568 melteW ben de almamayı düsündüm ama doktorum ve sağlık ocağı hemsiresi ic deyince kafam karıstı
Iremsel_ rmys568 mide bulantısı yaşayıp kusma yaşamayın diye su içmeyin diyorlar ben de troid hastasıyım gayet içip gittim suyu da yudum şeklinde testten 1 saat önce için bi şey olmaz
melteW rmys568 sen de gizli şeker varsa o çıkıyor erken tedavi oluyorsun bence de kararsız kalma ol bir kaç saatlik bir durum
Iremsel_ rmys568 rica ederim canım iç tabiki kan sonuçlarının çıkması falan baya sürüyor o saate kadar içmemekten iyi
Cansuuert rmys568 benimde aile hekimim tam tersine rutin kan bakicagi zaman bile aclik kan şekeri değerini değiştirebileceği için tiroit ilacı içtiğim gün kan verdirmemisti ertesi gün içmeden gidip kan vermiştim
rmys568 Cansuuert net bir uygulama yok anladığım kadarıyla aile hekimim de kadın doğum doktorum da etkilemeyeceğini söyledi
tugceesmom rmys568 bende tiroid hastasıyım 2 saat öncesinden az suyla ilacını içsen hiçbir sakıncası olmaz ben öyle yaptım ilacımı kullandım 2 saat sonra şeker yüklemesi yaptım
gunes866_ rmys568 bence içme ben içmedim. Zaten şeker testlerinde gece 12 den sonra bişey yiyip içmeyin diyorlar bir gün geç içsen bişey olmaz
gunes866_ rmys568 evet testten sonra içtim. Çünküm şeker testinde önemli ve zahmetli troıd hapı etkilermi dıye endişe etmektense o gün geç içtim