gamzeli04_ cylnboran04 ben hamileliğim başından beri içiyorum 33 haftalığım hala devam kilo da aldırmıyor
mavi123_ cylnboran04 bana sağlık ocağı verdi ama kullanmadım yüksek miktarda a vitamini içeriyor Muş buda bebek için iyi değilmiş
cylnboran04 mavi123_ evet banada sağlık ocağı verdi ılk gebelıgımde duzenlı kullandım baya kılo yaptı bu üçüncü gebelık duzenlı kullanmıyorum
Fatmanur_0416 cylnboran04 bende kullanıyorum bende çok kilo aldım ilaçtan kaynaklı mı oluyormuş ben düzenli alıyorum 😬😬
Fatmanur_0416 cylnboran04 bende baya kilo aldım o kadar çok yemememe rağmen doktor da düzenli kullan diyince bilmiyordum ya teşekkürler
carolina07 sevdaa3 Allah Allah ben de kullanıyorum ama saçlarım çok dökülüyor bana faydası olmadı o konuda
nupelercan cylnboran04 yani kullandıktan sonra kilo almaya başladım ama doktor düzenli kullanmamı istiyor
mrvacrgln cylnboran04 bende en baştan beri kullanıyorum şuan 36.haftadayım. Kilo alımının bu ilaca bağlı olduğunu sanmıyorum, ek olarak demir ilacı da kullanıyorum o daha çok aldırır aslında. Değerleriniz için düzenli kullanmanızı tavsiye ederim
cylnboran04 mrvacrgln ben ilk hamılelıgımde bu ilacı düzenli ıctım baya bı kılo aldım aksıne şiştim bide çok fazla
Htcmommyy2125 cylnboran04 bende kullanıyorum hiç faydasını görmedim. Ne saç dökülmem durdu. Ne kasık ağrılarım kesildi. Farklı bi ilaç isteyeceğim bugün
ElaEge cylnboran04 çok şaşırdım yorumlara bende içiyorum baya süredir 35. Haftadayım içmeyeceğim artık sadece mutlivitamin alacağım teşekkürler