38 haftalık hamileyim. 36dan beri sancılarım oluyor ama düzensiz. Doktor her an gelebilir demişti ki kilo alması durmuş artık bir haftada sadece 100 gram olmuş gelecek herhalde dedi dün de. Bugün öğlen 12de bu yana kasılmalarım var sürekli. Arada sancı oluyor ama sancılar düzensiz, kasılmalar genelde düzenli ve çok sık. Doktorum sancılar düzenli olmadıkça kasılmaların bir anlamı yok sancılar düzenli olursa gel hastaneye dedi. 9-10 saattir kasılıyorum vallahi sancılar da düzene girse de kavuşsam sağlıkla miniğime diye dua ediyorum 🫠 Doğum yakın mıdır ondan mı oluyordur sizce yaşayan var mı?