eed21 benimde 27+2 ikiz gebelik bugün kontrolüm vardı biri 1100gr biri 1050gr olmuş. Bende ilk üç ay kan sulandırıcı kullanmıştım sonrasında plt değerim düşük olduğu için bıraktırmıştı doktor. 24.haftada açılmam olup acil serklaj olunca tekrar başladım doğuma kadar devam. Sadece tuvalete kalkıyorum. Geceleri daha çok rahatsız hissediyorum. Bel, sırt bazen kasık ağrısı hep değişimli oluyor. 9 kilo aldım şimdiye kadar bende. Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım🌸