37+4 olduk ama kafamda çok deli sorular var.Her iki elimin işaret ve orta parmakları sürekli uyuşuk gün içerisinde bile düzelmez oldu.Bi tarafım bi an önce doğurayım şu ağırlık hallerim geçsin gitsin kavuşalım istiyor bi tarafım güzel kuzum 3-5 günle 2025 çocuğu olup aslında yaşıtlarından bir yıl büyükmüş gibi değerlendirilir diye 2026 da doğsun istiyor.Tüm tuşlara basma konusunda ağırdan alıyorum.Hareketsiz davranıyorum ama aksak yürüme,yürüyüş,pilates hurma ananas vs başlasam 40 ta anca mı gelir yoksa erken mi olur diye de kararsızım.Normal doğum gibi duruyor şimdilik.Bilmiyorum akıl verin ?