Gulayse0233 canım ben de 35+4 artık Doğum yaklaşıyor vücut kendini bu duruma adapte ediyor düzenli sancın suyun nişanın gelmediği sürece erken Doğum riskinde yoksa hiç korkma ❤️ Doğum esnasında bizi yavrularımıza kavuşturacak olan da sancılar olacak hayırlı kolay doğumlar diliyorum 🙏