Araştırmalarım sonucu iki tane bebebao marka p1 eller serbest pompa almaya karar verdim ve bunun yanına ek olarak manuel pompa almak istiyorum, manueli de olurda sütü eller serbest ile sağdım ama sütün hala var olduğunu hissettiğimde manuelle bi kaş defa sağmak için alıyorum açıkçası mantıklı mı bilemedim ama Mastit olursam diye de almak istiyorum manuelle açacağımı düşünüyorum kanal tıkanıklığını mantıklı mı acaba ? Hangisini almalıyım kullanan var mı her ikisini de manuel pompa ne önerirsiniz