doimom Kızlar sağlık ocağı monovit d vitamini verdi. Kullanan varmı nasıl kullanıyorsunuz? Günde 10 damla dedi ama nasıl kullanıcam
miniginannesi__ doimom bence yemeğe falan da koyabilirsin kaşığına nasıl istersen ekmekte hiç belli olmuyor tadı bile yok ya damlanın bana en azından öyle geliyor , şifa olsun bu arada :^^