Atyonlugra MAMA13 suanda bende oyleyim 7. Haftamda basladi 12. Haftaya geldim hala oyle ben ayran ictim yada sicak suya bir dilim limon atip iciyorum genelde ise yariyor birde doktorunuza prilami yazdirn o rahatltyr zencefilli su limonlu su deneyin ben oyle rahatldm
irmairma MAMA13 ben zorladım kendimi korkumdan içtim mecbur ya sen günden güne çoğal içmeyi , idrar enfeksiyonu çok kötü oluyor sonra , neredeyse 20 hafta kustum zaten
Sibelakta MAMA13 benimde tam tersi meyve suyu cay falan içemiyorum sadece su sudan başka herşey kusturuyor
kubos-123 MAMA13 benim de ilk zamanlar öyleydi ve tam da yazın sıcak günlerine denk gelmişti su içerken eşime ne güzel içiyorsun diyordum 😄 Alternatif olarak %100 meyve sularından içtim ve markası iyi olan suları içtim bir de maden suyu içebiliyordum . Yıpratıcı ama geçici süreç emin olun
kubos-123 MAMA13 ben su içemediğimi maden suyu içtiğimi doktoruma söylediğim de vücuduna sıvı girsin de ne içiyorsan iç demişti 😊 O zamanlar 12 haftalık filandi sanırım
MAMA13 kubos-123 Maden suyu içmeye iyi oluyor diyorlar bebek küçük olunca tedirgin olmuştum bende içebilirim bir haftaya kadar o zaman teşekkür ederim 🌸
kubos-123 MAMA13 yakında doktor randevunuz varsa sorun isterseniz öyle başlayın . Son zamanlar magnezyum için faydalı diyorlar da şu haftadan itibaren diye önerildiğini hiç duymadım