nebilemben 1.5 ay önce ilişki yaşanmıştı testler herşey normal yumurtalar filan beta hCG 2 cıktu ve doktora daha 11 günüm var acaba gebe olabilir miyim
nebilemben Sizce ev tipi testlerden yapayım mı acaba gerildim de enabızda 2 değerine yüksek dedi normal değer 4.2 filan diyordu böyle bir planımız yoktu kusura bakmayın ondan ekstrada stres oldum