Merhaba tatlış hamişler ve hamile kalmak isteyenler
37+1 deyim ve 2 ocak doğumum var
Emzirme konusunda ciddi endişem var
Annem dahil kimsenin yanında emzirmek istemiyorummm annemde kızıyor
Yanlışmı düşünüyorum sizce
Fikirleriniz benim için önemli
Çok endişem var