Sinemsigibi kızlar plasentayla alakası var mı bilmiyorum ama 31+3 oldum ama bebeğin hiç hıçkırığını hissetmedim ön duvarda plasentam bebekte normal doğum pozisyonunda daha geç mi başlar hıçkırıklar acaba
Busranur_mnts Sinemsigibi bdnim de ön yerleşimli plesanta bir iki kere pıt pıt olarak kasıkta hissettim birkaç kere attı öyle ama hıçkırık mı bilmşyorum 31 haftayım
furkanefe2941 Sinemsigibi ilk oğlumda hic hissetmedim simdi 36+4 2.ogluma gebeyim bunda hissediyorum 💙
Eloyla Hıçkırık nasıl bir şey ki? Düzenli hareketleri hissediyorum ama hıçkırığı hareketten nasıl ayırt ediyoruz bende 35+2 oldum. Hissettiysem de hıçkırık olduğunun farkında değilim sanırım 😐
dilanzkn Eloyla ritmik şekilde belirli bir noktada pespese oluşundan anlaşılıyor 🥰 bas asagi olduğu için ben net hissediyorum hickirikliklarini
ayseveysel dilanzkn aaa bende bi kaç kere oldu anlamamıştım demkki oymuş🥰 benim plasenta rahim duvarının arka tarafında bebeğim kafası aşağı doğru bazen böyle kalp atışı gibi peşpeşe oluyo o hıçkırıkmı oluyo o zaman😇
Eloyla dilanzkn ay o zaman bende hissediyorum. Ritmik hareketleri hissediyorum çünkü hatta geçen eşime anlatıyordum bugün pıt pıt uzun süre devam etti dans mı ediyor napıyor bu kız dedim 😍 bizimkide baş aşağı demek o yüzden net hissettim bende hareket sanıyordum onları 🥲
dilanzkn ayseveysel plasentam nerde bilmiyorum ama 🫢 evet evet tam da o hissettiğiniz hıçkırıklar bi kaç dakika sürer bazen aynı bölgede kalp atışı gibi 🥰
ayseveysel dilanzkn ayyy şimdi daha bi heyecanlandım bi daha hissedersem artık emin olucam hıçkırık olduğundan 🥰