Yani öyle aman aman hareketlerini hissetmedim bebeğimin sadece bir kere bariz hissettim oda geçen haftaydı . Asıl sorum şu 4 gün önce 3 yaşındaki yeğenim bilmeden karnıma atladı kanama vs olmadı ama içim hiç rahat değil . Hiç harekette hissetmedim o günden sonra . Normal randevum pazartesi günü . Yani ne yapmam lazım bilmiyorum stres oldum beklemeli miyim pazartesine kadar