vildann__ Benim de başlarda koyu çıkıyordu betam yavaş yükselince bi test yapayım dedim silik çıktı belki test bozuktur dedim bi tane daha aldım o da silik çıktı sonrası zaten hüsran, bence bunu dikkate al hastaneye git progestan kullanırsın erkenden önlemini al, umarım sağlıkla gelir bebişin 🌸