gcgc12 Kızlar selam 7. Haftadayız bu haftada bulaş şeklinde kanama yaşayan oldu mu bilgi verir misiniz😞
zfrnemos gcgc12 3 ay kanamam oldu promester ve duphaston kullandım ıyı dusun strese gırme ınsallah hersey yoluna gırer
elatoriaa gcgc12 evet kullandım fitil olarak yetersiz geldiği için iğne kullandım ama olacağı varsa oluyor düşük yaşadım fakat benim ki sipralli gebelikti riskliydi zaten