saudade078 geçen ben bu yüzden acile gitmiştim kan idrar baktılar hiç bir şey çıkmadı enfeksiyondan şüphelenmiştim ama değilmiş elle kontrol etti karnımı sonra galiba bağ gerilmesi dedi gönderdiler. Geçen öyle oldu sanki adet olcakmışım gibi belimden karnıma vurdu ama geçti sonradan ilk gebeliğim benimde anlamıyorum bazen yalancı sancımı başka bir şey mi ister istemez panik yapıyorum endişeleniyorum doktor da hiç bişey demedi