14 Aralık Pazar günü sabah 7,5 ta acilen giriş açıp yatış yaptık, hazırlandım önlüğümü giydim sonra damar yolu halledildi ,saat 9 da ameliyathaneye indirdiler beni telaşlıydım biraz , doktor ve ekimini görünce içim rahatladı çok pozitiflerdi ☺️ beni sedyeye yatırdılar hazırlıyordı doktorum ekibine dedi hadi seri olun yan taraftaki bebek ek gıdaya geçti dedi patlattı şakayı 🤣🤣🤣 belden vurulan iğne kesinlikle acıtmadı hissetmedim diyebilirimde. Tabi o sırada anestezi doktoru bana diyor niye zayıfsın hanı yağların o yağlar süt olacak 🤣🤣 diyor neyse 4. Gebeliğinde kilo al öyle gel :) doktorum araya girdi hayır hayır ne 4. diye 🤣🤣🤣içimden dedim kutup ayısımıyım yağlarım süt olacak hahahah
Belime iğne vuruldu ayaklarım karıncalandı yatırdılar beni 10 dk sonra pamuğum doğdu Reyyanım ❤️❤️❤️ dikişler atıldı odaya çıkarttılar Reyyanımı aldım emzirdim tabi sütüm hemen gelmedi sık sık emzirdim şuan çok şükür sütüm var , sezaryenin 2. Günü ayaklandım tesdeksiz giidp geldim şuan annem yanımda kalıyor lakin hastaneden çıkınlara hiç yatağa girmedim çok şükür çok iyi geçti ameliyatım ,
Hahaha canım uzanmak istesede öyle bi lüksüm yok 2 çocuğum daha var ayakta kalmam lazım 😀😍
Devlet hastanesinde doğum yaptım vip odaydı onunda rahatlığı çok vardı özel hastane gibi