Merhabalar 🌺
Reglim 12 gün gecikti. 4 gün önce akıntıyla karışık açık kahverengi oldu iç çamaşırım. Devamı gelmedi. Sonrasında su gibi akıntı devam etti. Hala devam ediyor. Ama dün kan testi verdim negatif. Düzenli regl olan biriyim. Hamile olabilir miyim? Öyleysem neden testte bir şey çıkmıyor?