hzlerbs Hayırlı akşamlar hanımlar hastanede yatıyorum şu an plesenta çok hafif aşağı yakın olduğu için aktif kanama bölgem vardı birkaç kere yattım hastanede zaten arada kanama devam ediyor bu normal plesenta yukarı çıkarana kadar dediler ama dün akşam kanama hariç Sancım oldu hemen hastaneye geldim sancımı ölçtüler çok düzenli Sancım var sıkıntı dediler yatırdılar sürekli kontrol yaptılar sancıları düzeliyor tam dedim ama iç çamaşırımı dört parmağım büyüklüğünde parça düştü koyu kandı yani puding kıvamında hemen çağırdım işte resmini falan çekti doktora gösterdiler doktor geldi ultrason alttan muayene falan mahvoldum hafif açılma var plasenta ile ilgili bir sıkıntı olduğunu anladım çünkü söylemiyorlar doğru düzgün düşük olma ihtimalin yüksek olduğu ilaçlara durdurmaya çalışacaklarını olmazsa mecbur alacaklarini söylediler benim gibi böyle bir durumu yaşayıp da gebeliği devam eden oldu mu şu an kanamam çok düşük Sancım yok kendimi iyi hissediyorum rahimdeki açılma ne durumda bilmiyorum
aycicek_ hzlerbs geçmiş olsun canım bir bilgim yok ama üste çıksın diye yazıyorum. İnşallah korktuğunuz gibi olmaz kaç haftalıksınız
Ballkusum_33 hzlerbs çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun inşallah benimde bilgim yok canım ama tanıdığım yoğun kanamalı geçirip sağlıcakla kucağına alanlar oldu inşallah sende hayırlısı ile kucağına alırsın 🤲🏻
Seymatrkay hzlerbs Kaç haftalık ? Benim bu şekilde oldu maalesef kaybettim. 17+3 de. Bu arada benim de plesanta aşağıda idi. Hiç durmadı kanama. Ağrı da eklenirse hafta da düşükse durdurmak çok zor. Kanama arada duruyor gibi yapar ama devamı gelebilir. Aldirma. O dusecekse zaten düşer. Çok geçmiş olsun. Kolaylık diliyorum.
deryakurtulus hzlerbs Merhaba, nasıl oldunuz sizi merak ediyorum dua ediyorum Allah bebeğinizi size bağışlasın. 🙏🏻
hzlerbs Seymatrkay teşekkür ederim inşallah 19 haftalık bebek 20 haftalık gösteriyor kanama çok azaldı sancı durdu ama korkuyorum tekrarlarsa diye sizinde durup tekrarlamiş miydi
ilknur888_ Seymatrkay bende şuan 18+3 üm ama bebeğimin kalbi durmuş . Sizde nasıl oldu siz normal mi doğum yaptınız 😟
Seymatrkay hzlerbs Şöyle oluyordu. 8 saat duruyordu. Sonra yine kanıyordu. Uzun süre kanama kesilmesi hiç olmadı. 20. Haftaya kadar gelmişsiniz inşaallah 30 lari görürsünüz.
hzlerbs Seymatrkay teşekkür ederim amin inşallah dün o parçadan sonra akşam sabaha kadar kanamam olmadı gibi nerdeyse az önce biraz oldu kırmız değildi am kirli beklemiş kan gibiydi sancımı ölçtüler yoktu ama fitil al dediler ağrın başlayabilir dediler makattan yani durum benve iyi gitmiyor bişey söylemiyorlar ama
Seymatrkay hzlerbs o fitili ben de aldım. Ama eğer o sancı gelirse durdurmuyor maalesef. Progestan kullanıyor musun?Bu haftalar çok sıkıntılı ya. 25 ve üstü olsa her şey yapıyorlar da sancı ve kanama bu haftaların altında olunca sorun :( Bana doktor demişti ki 30′lu haftalarda olsa idin ilaçla vs.durdurulurdu. Bebek büyük olduğu için müdahale ediliyor dedi. Ama bu tarz haftalarda kanama olunca düşük yoluna giriyor dedi. Öyle bir şey ki çoğu kişinin plesanta aşağıda oluyor ama kanaması hiç olmuyor. Kanama olunca gebeliği de unutuyorsun :( insaaalah selamete çıkarsın.🌸🤲
eed21 İnşaAllah her şey yoluna girer. Çok geçmiş olsun 🌹 Rabbim yardimciniz olsun sağlıkla vaktinde kavuşun inşaAllah
hzlerbs Seymatrkay teşekkür ederim biz de 20 haftalık olduk sayılır 19 aslında ama biraz önde gidiyoruz prog Están sabah öğle akşam alıyorum üç günde bir iğnesini alıyorum bakalım inşallah iyi olacağız teşekkür ederim
hzlerbs deryakurtulus eed21 Şu an iyiyim çok şükür hastane yatışı devam ediyor sancımı ölçüyorlar serum veriliyor progesteron İğnem ve fitil yoluyla alıyorum iyiye gidiyorsun dediler çok şükür ama inşallah dedikleri gibi olur çünkü evet kanamam azaldı ama az önce baktımda takıntılarım vardı yani kıpkırmızı kan değdi ama hâlâ bir şeyler var
nesivar hzlerbs merhaba doktoruna transamine kullanabilir misin sorar mısın ? Kanama durdurudu hamileler kullanabilir güvenli. Bana perinatolog vermişti. Ben de düşük tehlikesiyle 13 haftalıklen yatmıstım ilk gebeliğimde dediğiniz gibi bi kaç parçada düşürdüm ama bebegim sağlıkla dogdu pernatologla süreci cok iyi yönettik
hzlerbs nesivar hiç duymadım tabii ki sorarım faydası olacaksa inşallah çok teşekkür ederim hepimize sağlıcakla elimize alırız inşallah çocuklarımıza
deryakurtulus hzlerbs Çok sevindim inşallah daha iyiye de gider. Bebeğiniz güçlü ve sağlıklı maşallah bence iyi olacak. 🧿😊 Sağlıklı bebek kolay kolay pes etmiyor. 💪🏻 Kanama oldu diye umudu yitirmek yok, inşallah toparlayacak. 🙏🏻
nesivar hzlerbs amin insallyazdıgım bebegim su an iki yasında ikinciye hamileyim. Bunda düşük tehlikesi yok. Karnımdan progesteron vuruyordum transamine kullanıyordum bir de profesteron fitil kullanıyordum
yildiz93 hzlerbs benim kuzenimin tam haftasını bilmiyorum ama 6. Aydan itibaren kanaması ver erken doğum riski vardı. Çocuk bi çok kez kanala girdi ilaçlarla geri yerine gönderdiler çocuğu kasılmalarını durdurdular. Doktoru hep ayaklarının altına yastık koyup yat dedi o da hep yattı çok şükür zamanında sağlıklı bi oğlu oldu. Rabbim hayırlısını versin eğer nasibi varsa zaten zamanını bekler inşallah 🙏🏼