Muhendis-Anne 4+5 haftalığım kızlar lekelenmem başladı dün tüp bebek fitil ve iğne kullanıyorum. Düne göre biraz azalma var ama aşırı korkuyorum. Bu süreci yaşayanlar kaç gün sürdü. Aşırı korkuyorum. Peçeteye silince yada fitil ile birlikte geliyor
merveee1634 Muhendis-Anne benimde 10 gündür devam eden lekelenmem var silince peceteye açık kahverengi olarak geliyo vajinal progestan kullanıyorum ağrı sanci ve adet kanı renginde olmadığı sürece telaslanma dedi doktorum bu bazen 1-2 hafta sürebiliyormus bazende 3 aya kadar devam edebiliyormus umarım en kısa zamanda kalbimizi rahatlatan sonuçlar alırız ♥️
Muhendis-Anne merveee1634 inşallah ya düm gittim bir şey demedi. Corasprini kestik. Keseyi gördük cuma tekrar gel dedi. Ama günler geçmiyor aşırı diken üstündeyim sürekli içim rahatlamıyor
merveee1634 Muhendis-Anne evet özellik bir sorun mu var acaba düşüncesi olunca o günler zehir oluyo ama içini ferah tut yerleşme kanaması olabilir her kanama düşük değildir bol bol ayaklarinin altına bı yükseklik koyup uzan dinlen haftayada o minnoş kalbin atışını duymak nasip olur inşallah