ebrukkaya Detaylı ultrasonumda (20+2) doktor kalbinde parlaklık görüldüğü ve bu ihtimali olabileceğini söyledi siz hiç bu durumla karşılaştınız mı ?
Hepimizinsorunlarivar13_ ebrukkaya % 90 görülen bişey parlaklık benim bebeğimde de var doktor kendiliğinden geçer endişe etmeye gerek yok dedi detaylı ultrasonda da çıktı oda aynısını dedi
bayanhamis ebrukkaya detaylıda 20+5 bizede aynısını söylemişti doktor 25 te gittim kaybolmuştu genelde kayboluyormuş tek başına çok anlamsız bir bulgu canınızı sıkmayın
ayseveysel ebrukkaya aynı sorun bendede çıktı doktor sadece takip edicez büyük ihtimalle kaybolacak dedi. İkili testim risk düşüktü. Birden fazla anomali olursa down diyorlar. Kalp herşryi normal olup sadece parlaklık tek başına riski arttırmaz dün doktoruma gittim bunları söyledi. Sadece takip edicez dedi
kavalakurabiyesi ebrukkaya bir tanıdığım kalbinde parlaklık var dediler down olabilir dedi başka doktora gitti parlaklık yok sağlıklı dedi ama down olarak doğdu malesef eğer içniz rahatlayacaksa fetal veya amniyosentez yaptırmak en iyisi i sra hesabıda var ipekartibir
Petibor Önceki testler (2li tarama testi, fetal dna testi) temiz çıktıysa tek başına parlaklık bulgusu önem taşımıyor. İçinizi ferah tutun, doğuma kadar kendiliğinden kaybolacak
ebrukkaya Petibor ikili testi yaptiramadik devlette sorun çıktı direk dörtlü yapalım dediler. Fetal dna testi de yaptırmadım henüz sonucu ne kadar doğru çıkıyor bilmiyorum
Hepimizinsorunlarivar13_ ebrukkaya açıklama yapılması gerekiyor aslında doktorun görevi bu ama bazı doktorlar baştan savma iş yapıyor
ebrukkaya ayseveysel evet sanırım bende de takip söz konusu olacak hakkımızda hayırlısını olsun inşallah hepimiz sağlıklı yavrucaklar dünyaya getiririz
ebrukkaya Hepimizinsorunlarivar13_ kesinlikle içimi hiç rahatlatmadi ben kendi kendimi teselli etmek zorunda kalıyorum
ebrukkaya Nurkl inşallah bizimkiside kaybolur kardiyoloji bölümünden bir doktor bununla ilgili 28. Haftasına kadar bekleme.. gerektiğini ve bebeğin her saat başı geliştiğinden bahsetti
Nurkl ebrukkaya benim de tek bulgu canım fetal eko çektirdim 2 kere ve doktor 2. Gittiğimde artık gelme kuculmus demişti tabi ben dayanamadım 32 den sonra çoğunun geçtiğini okudum ve perinatolojiye gittim onlarda görünmüyor dedi çok şükür sıkma canını geçer . ❤️❤️