Hazalibis Kızlar test yapıp pozitif gören var mı ben 4 gündür tekrarlıyorum negatif ilk kızımı reglime 6 gün kala öğrendim, bu ayda olmadı gibi :(
Melekumayy Hazalibis 22 aralik dun 2 tane test yaptim silik cizgi cikti cokta umutlanmadim kan verecem bakalim
Teacherlla Benim de bat 23 yarın direk gidip kan testi vermeyi düşünüyorum 🙈 geçen ay kimyasal geçirdim malesef
Teacherlla yamrr_ars tabi yarına kadar herhangi bir lekelenme olmazsa test verirsem sonucundan haberdar ederim
yamrr_ars Sol tarafımda bir baskı var arada adet sancım gelip gidiyor zaten her adet öncesi olan şeyler hatta önceden korunmamıza rağmen daha çok belirti var dı
Miracle_1 Melekumayy baktım şimdi evet ikinci çizgi pembelik görünüyor bende erken gebelik testi yaptım anlamadım var gibi ee yok gibi de kaset testte fark olur mu bilemedim iki üç tane varmış elimde 😊