Khaalesi34 zaten ilk zamanlar hiç hareket etmiyor ki ben üstünü örtüyorum orta kalınlıkta bi örtüyle bide ay ne olursa olsun odanın ısısına göre giydirmek lazım bizim genelde 22 derece oluyor tulum+kundak+örtü kapatıyodum üstüne örtüyü itiyodu tabi genelde ense ve göğsünü kontrol ediyodum sıcaktı, şimdide ince pijama üstüne 1 tog uyku tulumu giydirip yatıyorum birazda nasıl alıştırırsan öyle gidiyo çocuklar, babannem kuzenlerime bakıyodu kendi üşüdüğü için çocuklarada yazın kısa kollu üstüne yelek giydiriyodu 6-7 yaşlarına kadar hep yelek giydiler valla biz çıkartın diyoduk çıkarmıyolardı 🤣