akyuz14 Kızlar normal dogumu bekledim bebek kanala girmiyor girmeye de niyeti yok gibi sezeryana döner diyor doktor . Pazartesi günü sezaryen olacağım dualarınızı bekliyorum kolay bir doğum olur inşallah