Merhaba kizlar 34+4 haftaligim Perşembe günü kontlm vardı nst istedi doktorum kalp atışı ilk yüksek cikdi tekrar istedi normala döndü ama çok üzülmüştüm ertesi gün hep tansiyonum 13 14 oldu dedim stresten sanırım sonra düzeldi bugün yine aynı ama öyle şişliğim çok fazla ödemin yok protegin kacagi var mı bilmiyorum p.tesi tekrar gidicem pskoljik olabiliri çünkü çok kaygılı bı insanim bebeğimin de kanal da endişe ediyorum çok eğer protegin kacagi yoksa tek başına tansiyon tehlikeli midir yardımcı olur musunuz