Bende Bebelac Gold’u şu sıralar çok görüyorum ama tabi henüz hamileyim 13 haftalık ikizlere o yüzden bilmiyorum iyi mi değil mi yarar mı yaramaz mı mama konusunda acele etmicem artık duruma göre alınır inşallah ihtiyacımız olmaz da anne sütüyle devam ederler ☺️