kizimda emzik almistim hic tutmadi aglayan bir cocuk değildi zaten ancak sonrasinda herseyi eline alip agzina götürüyordu cok yoruyordu. aglayan bir bebegim olursa emzik vermeyi düşünüyorum ancak doktorlar önermiyor ilk gunden verirse tepkiyle karsilasir miyim basiniza biseyler geldi mi bu durumla ilgili dusuncelerini yazan olursa cok sevinirim. Philips avent almayi düşünüyorum ❤️