Benım ılk kızımda 3 cm acıklıkla 10 gun gezmıstım alttan bakınca gormustu ama sancım falan yoktu sunı verıldım 2.3 saat etkı etmedı 5 cmden sonra etkı ettı agrı ozelde
Sımdı 5 yıl sonra devlete gıdıyom 38+4 um hıc acıklık bakmadı sancı cıkmadan bakmıyo galıba ama ılkımde acıklıgım vardı sancım yoktu. Acıklık ultrasonda falan gorunmez demı belkıde var acıklıgım ama ben hissetmiyorum yıne ılkımde oldugu gıbı çnkü nst norml çıkıyor batma hareket esnasında tam orda dokunma vb seyler hıssedıyom bıkac zamandır