Heyzil canım benim öncelikle gecmis olsun neden kanaman oluyor sorun ne ? o haftada normal değil mi ya çokta zayıf değil sen kilo aldığın için doktor kızmış olabilir yada bundan sonraki süreçten dolayı sen bence düzenli olarak sabahları yumurta ve süt tüket yatarkende süt iç alışkanlık olsun et ürünleri tüketebilirsin bunun dışı muz kaşar ceviz badem bakliyat ıspanak tüketebilirsin özellikle süt iç günde 2 3 bardak ben bu düzende gidiyorum şimdilik iyi ilerliyoruz aksilik olmazsa benimde rahim ağzı kısalığım var erken doğum riski olduğundan hep bi yatış modundayım bende aldım kilo ama 80'e kadar yolun var dedi bana doktorum kilo konusunda belki benim boyum var iç karnımda geniş çok etkilemedi beni hafif etlendım gibi oldum sadece karnımda sonradan çıktı şaşırıyo bilmeyen 32 haftalığım diyince :D hiç üzme kendini ne eksik ne fazla çokta kilolu olmamalı bebek doğumda zor oluyor o şekilde. İnşallah gönlünce olur kuzum doğumun diyeti kilo kontrolün için yazmıştır doktorun bebişte büyür hayırlısıyla zamanı daha var hamur işinden fast food tarzı kilo aldıran herşeyden uzak durman gerekecek bi süre o kadar. Bu arada benim minikte kız aynı gün doğumda cabası 6 mayıs :D